2020-01-27
 22:12:38

Ååå....

Denhärbloggen🙄..den ger mej nån form av ångest och skrivkramp..eller ångest är kanske ett starkt ord...
Jag lixåm vill skriva ✍🏻....
Samtidigt känner jag att det bara blir samma mölj hela tiden...kanske för att livet är just så....
Jobb🧒🏼❤️ ....ständig inre oro för Willis🙄...hunden🐶...kärleken👩‍❤️‍👨...vikt👀...(utebliven)träning🙈...smärta 😠.....familj...försöka hjälpa till i diverse "halvkatastrofer"....😬 vet dock inte hur🤔...
Hemmet rasar mellan varven...ser ut som en tonåring bor här ....
Jag ser mönstret...bergochdalbanan....jag "kan" svängarna...förstår sambanden...🙏🏻
" Gud... 
ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra ....
mod att förändra det jag kan....
och förstånd att inse skillnaden"
"Sinnesrobönen"
Den tål att rabblas mellan varven 🙄
Det händer mycket nu...lite överallt...men det ska nog bli bra för alla till slut 🤗

Min lilla fralla är helt fantastisk...han är snabblärd...han tycker allt är roligt...han älskar barn...han är tålmodig och orädd...han geeeer så mycket glädje...och jooodå...han kan "gå på mina nerver " 😅 men det gör han endast för att behaga....
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Jaaaa det får väl bli dagens reflektion...i morgon är en annan dag 😇🙌🏻





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: