2020-01-03
 09:06:22

Fredag eller måndag ....

Att man blir smått dagvill den här tiden på året är ju ingen konstighet...det är söndag på tisdag å lördag på onsdag och fram å tillbaks å hit å dit....🥴
Ibland måste jag faktiskt titta på tfn för att veta vilken dag det är 📲🙌🏻
Idag är det iaf fredag och jag har bytt av nattpersonalen för en timma sedan 🙌🏻 vi håller på att starta upp en dag igen ...jag å Willis 
Inhalation...slemsug....matpump...liten dos syrgas och medicin 😇 å lite hopp på det 🙏🏻

Dessvärre är det halv storm ute så nån promenad idag har jag svårt å tro att det blir 🤔
Tur vi hann ut en vända igår 🙏🏻
(null)

🔻
Det cirkulerar ju som brukligt en hel del nyårslöften på "sociala medier"den här tiden på året....bara å gratulera å önska lycka till 😉 
Jag har inga...däremot har jag "städat" min "instagram"....jag har tagit bort alla s.k  "inspirationssidor" för dom ger mej allt annat än just inspiration och "hälsa" .....och ju färre följare desto mindre tfn-tid 🙈
🔻
Jag "litar inte" riktigt på Willis 🙄 jag kommer på mej själv med att fixerat studera honom...och nog upptäcker jag en del "avvikelser "...sånt jag inte sett förut....rädslan förföljer mej å biter mej i hasorna 😣
Välkommen fredag...ällä måndag ällä va det nu är 🙌🏻



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: