2020-03-07
 13:25:13

Återhämtningen....

Den där berömda återhämtningen ...vart finns den egentligen 🤔 jaaa den går ju inte att köpa på pressbyrån iaf....
Men just nu tror jag att jag anar den...🙏🏻
Sitter i Tomas nya lägenhet som är sååå fin , och jag känner mej hemma på nåt vis....😊
Jag känner mej lugn och utvilad...har sovit sååå skönt inatt...och kom dessutom på att jag glömt att ta mina sovpiller 😴...
Vet inte varför men har mina aningar....alltså anledningen till mitt lugn 😁 inte varför jag glömt ta pillren 👍🏻
Kan ju ha och göra med att vi har typ exakt likadana möbler 😇...eller så är det så att den avklarade röntgen gjort under med mitt psyke...bara att få det gjort känns som en gigantisk befrielse och faktiskt bekymrar mej resultatet inte särskilt mycket...jag känner mej omhändertagen 😊🙏🏻
(null)




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: