2020-03-03
 19:58:18

Bubbel....

Det är inte precis så att överskriften skvallrar om att jag sitter å dricker bubbel 🥴... det handlar mer om den där knölen mellan axlarna....hjärnan bara bubblar av tankar 💭... ändå kan jag inte riktigt sätta fingret på vad det är....🤔

Trillar in i nån form av uppgivenhetstankar mellan varven, tror att jag helt enkelt måste lära mej att livet är så...mitt liv är så...och att jag inte behöver ursäkta det...😳

Har "fått lite gjort" idag...kanske smittar det att syrran röjer (fast det borde va omöjligt att hon har nåt onödigt)... hon ska visst flytta igen 😂 för tusende gången....
Jag har  röjt i skåp och lådor...både i kök och badrum 👌🏻
Det känns skönt i själen...när hjärnan är full är det lixåm extra skönt att röja ....
Man samlar på sej mycket skit på kort tid 👀...ällä mycket...allt är ju relativt 😊

Har varit på lite massage åxå 💆‍♀️ det är som balsam för själen det med...så lite tar jag ändå hand om mej själv ....

Det jag kommer på under massagen är mitt behov att prata...då blir det uppenbart att man är rätt "ensam"....och ändå är det lite skönt...med ensamheten....jaaa bara denna text bevisar nog vimsigheten i min hjärna.....🤔....




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: