2020-03-01
 09:42:17

Morgonkaos....

En morgon med Vasalopp ...kaffe ...slemsug...utspilld yoghurt.....lillagubben som jagar en fralla...som tuggar för fulla muggar på en stulen leksak...👻...ljudnivån får ni föreställa er själva 👀
(null)

(null)

Men det är ju lite gulligt å mysigt åxå...att se dessa tillsammans...Wilda leker med sina "gubbar" sitter å småpratar å frallan sitter nedanför med huvudet på sne .... 
(null)

I vanliga fall sover hunden alltid (frivilligt) ute i hallen...där går några varmvattenslingor under golvet som är sköna att sova på 😇....
Men inatt när Wilda sov i min säng så tog han på sej nattskiftet....sov hela natten på mattan nedanför sängen....
(null)

(null)

Väntade tålmodigt utanför tills hon vaknat... (eftersom mormor tyckte hon skulle sova lite längre än 06,40 🙏🏻😁)
(null)

Willis är såklart med mitt i smeten...❤️
Jag kan sitta å känna lite sorg mitt i alltihop...sorg att jag (min kropp) inte fixar att ha honom i mitt knä så mycket som jag önskar 😞...jag vet nämligen att om han sitter där för  mycket (man behöver hålla honom lite speciellt eftersom han inte kan hålla upp sitt huvud...eller nån annan kroppsdel)  så får jag betala det med en jävulsk smärta ... 😬
Men han får sitta nära...i sin rullstol 🦽 istället , så man alltid  når att hålla honom i handen ...kan prata med honom.....och "klappa" lite på honom så han vet att man alltid finns i närheten....🤗 man får helt "enkelt" välja det  som funkar i längden 🙏🏻 ...

Jaaa å annars då .... 👀
Dendärjävligtonödigavinterndökupp....
(null)

❄️☃️❄️☃️❄️☃️❄️☃️❄️
☠️



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: