2020-03-05
 20:42:03

På G

Äntligen 🙏🏻😇
Som dom flesta vet som söker vård så är det idag ingen säkerhet att man får komma på ett läkarbesök 😒
F.ö är det en aktivitet som är ytterst sällsynt i min värld...jag går helst inte dit om jag inte minst har tappat en kroppsdel 👀....
Jag har varit rätt less/håglös ett längre tag...smärta sätter sina spår på psyket åxå....
Jag tror jag har gått igenom halva Borlänges register av institutioner för behandling....🙈

Å nu...är jag tillbaks på Eurekakliniken...går hos en kiropraktor som är väldigt bra och kunnig/inlyssnande/förstående...han sa att han nog tyckte det skulle behövas en röntgen på detta...
Jotack...skulle jag gärna åxå vilja, men som sagt, det är inte lätt ....
Han talade om att han kunde skriva en remiss men då måste man åka till Västerås 😊....och man får då betala det själv...och det är det såååå värt.
Å tänk...vilket sammanträffande 🙌🏻...jag ska ju dit i helgen ....
Så nu...har jag min remiss...och min förhoppning att det blir gjort i morgon....bara känslan att han/nån tar sej denna tid och ordnar gör allt lite lättare 🙏🏻 
(null)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: