2020-11-12
 23:25:07

23.06....

Äre inte det ena så är det det andra...
Tack och lov .... det börjar gå åt rätt håll 🙏🏻 Alexandra kan gå igen 😇

Dessvärre vare jue med dendär envisa coronan 🦠🥶....måtte det snart ge sej...

Det har varit några välfyllda dagar.. och som jag skrev i tidigare inlägg har jag absolut inget emot det... det som stressat mej mest har varit att se Alexandras smärta och uppgivenhet....
När man "gjort allt man kan"
(och faktiskt är lite trött 🙃...på ett bra vis)
för att hjälpa till ...vilket för mej är en självklarhet för för "de mina".... är det inte utan att man blir lite besviken när man blir kallad "klen/känslig/du tänker för mycket"...,, och allmänt otrevligt bemött under denna tid 🙄... absolut inte av dom jag hjälpt ... förstår mej inte på personer  som saknar empati 🧐....ändå nöjd över att jag ifrågasatte "hen"... kan inte gå med på längre att tom tänka på hur jag andas....
Men nu hoppas vi att det bara blir bättre... på alla plan...
(null)





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: