2020-11-29
 12:25:48

Feeling

Jag är lite av en motsträvare till julen...tycker det handlar för mycket om pengar och för lite om gemenskap 🙄... barnen önskar sej saker som kostar så mycket så det blir tomt i plånboken redan första veckan i januari 💸
Riktigt det livet lever jag dock inte nu längre...men hittar inte riktigt inspirationen trots allt...

Julkartongen låg för långt in...kallt å jävligt (hela -3* 🥶😉) så inte en chans att jag står å fryser ute i förrådet för att leta på den....

Nä köper nytt...snålnytt kan jag lova, billiga pappersstjärnor (29kr 👌🏻) som jag sätter på befintliga ljuskällor....

Som tur är va Tomas här i helgen...för jag tycks inte tåla minsta lilla motgång utan att hinna använda "jävulsalfabetets" varenda bokstav 🤬😤👿
Fick en 🌟 på plats i köket....

Å en i "vardagsrummet" 🌟 .... kök å vardagsrum är lixåm ett enda rum 😇👌🏻

Vet inte vad som hände men fick ett infall till att baka nåt åxå 🤔... egentligen va jag sugen att göra en saffranskladdkaka som syrran frestades med för ett tag sedan 😋... men då mannen inte precis älskar kladdkaka blev det en saffransrulltårta med lingon och smörkräm istället ....
Den blev riktigt god kan jag lova 😇👌🏻

Nu äre söndag... vet att Tompa ska åka hem...ensamheten kommer istället....vi kommer rätt bra överens nu för tiden...men ibland vill jag verkligen göra slut... alltså med ensamheten 😉... det är en blandning av sött å salt....

Å nu är det avbokat... 😔 såg sååå fram emot ett dygn på spa 🧖‍♀️....menmen inte mer synd om mej än nån annan.... och vå får väl boka igen så fort Tegnell och grabbarna  kommer med mer positiva direktiv ....🙏🏻
(null)






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: