2020-10-07
 05:14:15

Kastar in ett inlägg🙌🏻

Läser om Camilla Läckbergs kamp om att "tycka om sej själv"
Känner igen vartenda ord...varenda tanke... det som skiljer oss åt är väl kändisskapet..( och därmed nättrollen 👿).... och troligen bankkontot 🤣😆🤪🤑...
Men det spelar ju verkligen ingen roll...hur mycket pengar man har...eller hur känd man är... vi tänker ändå lika...
Självklart.... har du ett fett konto kan du till viss del "köpa dej smal"... operationer...behandlingar ....
Jag har gjort delar av det... försökt "köpa mej smal".... ( med det menar jag  inte att jag har ett fett bankkonto...😬)....men hjärnan är ändå inte med.... tankarna jagar på... smyger bakom varje gathörn .... försöker lura mej... och lyckas vissa dagar... andra dagar är ja starkare 💪🏻....
Helt normalt vill jag påstå.. helt onormalt påstår kanske nån annan.... 
Men tro mej... önskar inget annat än att människor "fick/kunde" va nöjda 🙏🏻
(null)

Tyvärr är det väl pga att det är sånt här våra hjärnor matas med som vi inte kommer bli normala... eller iaf försvårar möjligheterna....för egen del är det nog inte möjligt förräns jag kastar telefoner och datorer åt helvete.... 🤐🙈
(null)

Före/efter/keto/soppor/kändisdieter.....

Fortsätter mitt krig... och kanske en vacker dag hittar vi oss själva.... jag 🙋🏼‍♀️.... Camilla... och många många fler ❤️🙏🏻






Emma
PUBLICERAT: 2020-10-08, 12:08:09

Känner så igen mig i det där! Allt egenvärde hänger på vikten.. Varje dag står man på dem där vågen, varje dag..

Svar: Ja usch tänk va man slösat på sitt liv...fast man bara har ett 😬...antar jag
Lillis sundelin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: