2020-10-29
 19:22:13

Lite daaa bara...

Just nu (och typ tusen andra gånger)....känns det blytungt...🤐
Jag är fast i mina envisa tankar...vikten tickar uppåt igen å jag känner mej typ värdelös.
Eftersom jag "hållit på" såhär i så många år börjar jag tänka att "JAG= tjock eller smal".. 😏 att min identitet bara handlar om hur mycket jag väger...
Jag tänker på riktigt att när människor ser mej så är deras första tanke : 
"Gud va hon gått upp i vikt".... 😳
"Jaha det va väl det jag visste"😳
"Visste att hon inte skulle klara det"😳
✏️
Häromdagen skulle jag träffa en kompis som jag köpt en sak av... 
Vi träffades i somras åxå...då...när jag va nere på 65kg...
Jag är så störd 🙈 så jag va tvunget att skriva och "varna" henne...att jag gått upp igen..
✏️
Det jobbigaste är att detdär "bullimimonstret" börjar vakna ... och jag vill verkligen inte ramla så djupt igen ‼️
✏️
Just nu känns det som barnen (både dom stora och små) är dom enda som är min glädje... och ensamheten är min stora fiende.... 
(null)
Sonen och hans Stina på besök 🥰
(null)
Bästisarna ❤️

(null)
Min Tompa å Wilda på restaurang 🤗

Åsså min kumpan i livet ❤️
#willisåmormor
(null)


Anette
PUBLICERAT: 2020-10-30, 09:14:01

Hur olika vi kan se på en och samma människa, jag tycker du alltid ser så pigg och fräsch ut! Och de där kilona du pratar om är nog dina demoner. Oavsett vad din våg står på så gillar jag dig och tycker du är en fantastisk kvinna! Så det så 🤗

Svar: Tack snälla 😇🙏🏻
Lillis sundelin


Mariann
PUBLICERAT: 2020-10-30, 10:16:57

❤️❤️❤️

Svar: 🙏🏻
Lillis sundelin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: