2020-09-10
 19:27:01

Jahapp....

Har väl inte precis nån lust att skriva "favorit i repris".... men idag va jag iväg med "kroppen" igen...🤐... så trött på detta....
Tid va bokad för ett knäveck som jag haft ont i i månader... såklart har jag googlat och gissat på en s.k "Bakers cysta".
Ultraljudet gav mej rätt... det plus att han såg "nåt" även i ljumsken...flera  områden där det va inflammerat... 🥴
Han va ytterst noggran och tog sej verkligen tid 🙏🏻 
Till slut hamnade han där jag jue egentligen har mest problem (inte i huvudet 😁) ... och han är tämligen säker på att det största och hudsakliga problemet är den s.k "Si-leden"
(null)

Där och dom fem nedersta kotorna ömmar riktigt ordentligt när man bara "nuddar"... han tyckte verkligen detta borde magnetröntgas....
Och tydligen kan han skriva remiss och hade även tips på behandling 🙏🏻😇
Nu är jag ihoptejpad som en gammal bil man tejpat ihop underredet på 🙈


Anna
PUBLICERAT: 2020-09-10, 19:57:50

Dags att du får hjälp nu!❤

Svar: Jaaa men det är segt och går typ bara att få hjälp när man söker ”privat” 🙄
Lillis sundelin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: