2020-09-23
 20:41:02

Najs đŸ™đŸ»

Det Ă€r fĂ„ saker som Ă€r sĂ„ sköna som att "ta tag i".... nĂ„t, vad det Ă€n Ă€r đŸ™ŒđŸ» det lixĂ„m lĂ€ttar nĂ„t frĂ„n axelpartiet....
För egen del kan det ibland vara rena skitsaker som jag gör lika stort som norra Europa 😬
En sĂ„n sak Ă€r mitt hĂ„r... det tunna lilla som finns kvar 🙄... har lĂ€st pĂ„ och viktminskning kan göra sĂ„ att man tappar mycket hĂ„r ...
Idag Ă„kte det av en dm đŸ’‡đŸŒâ€â™€ïž....
KĂ€nner mej riktigt nöjd 😌 ( och eftersom jag har fobi för att va med pĂ„ bild va jag tvungen att anvĂ€nda ett "snapfilter")

Va till optikern ocksĂ„, bestĂ€mt mej för att testa linser 😎...sĂ„ j-la less pĂ„ dessa glasögon som alltid Ă€r skitiga đŸ„¶....och dessutom i vĂ€gen nĂ€r man ska gossa med Willis đŸ„°
Det va mina tvÄ enorma saker att ta tag i idag....
(null)




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: