2020-09-20
 11:34:11

Ny vändning ....

Trodde i ärlighetens namn att jag aldrig skulle hamna i ....
"Nu börjar jobbet med att "hålla vikten"...
Ni som känner mej vet... mycket väl hur ät/viktstyrd/störd jag är 🙄... skriver det inte som ironi utan det är ett faktum... 
Men nu har jag nått ett viktmål som jag kämpat för i 10 år... (-23.2 kg på ca 5.5 månader....)
Jag kommer aldrig lägga ut bilder och detta är enbart min kamp...
🙌🏻
Nu börjar jobbet att hålla detta ... att inte låta hjärnan styra och ta över igen så "vi" snart sitter här å tycker synd om oss själva igen.... jag å hjärnan 🙃
Skulle verkligen behöva börja träna igen och bygga muskler för tyvärr har "muskelmassan" minskat rejält... detta är ännu en hjärnkamp att våga mej in på ett gym 🏋️‍♀️...

Men börjar med en tur till tippen och lämna lite skit där ... och åka till "savelgärdet" å släppa hunden... om han orkar vakna 😇
(null)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: