2020-09-08
 20:27:48

Tacksam....

I helgen va jag och Tomas hem till "goda vänner" 🤗 jag tar mej friheten att kalla "dom" så 😅....(trots att den ena både har varit... och nu igen ... är min chef 😎)
Det bjöds på god mat 🥘 massa prat om både glädje och sorg....
När man sitter och pratar om händelser i allmänhet ... om ditt och datt...om dom och vi....
kommer jag på mej själv att säga....
"Det är då tur att våran familj har det så bra"
🙄🙄🙄
Men nånstans är det ju ändå så... trots allt...det är en konstigt tanke när jag ser på det såhär i efterhand... men antar att det handlar om överlevnadsinstinkt i grund och botten ... hur skulle man annars klara sej 🤔

Kan väl säga att min tur 🍀 började redan på fredagen , när Tompa kommer och har med sej saker till min bil....( jag betalar dom själv men får mycket billigare eftersom han har bra koll på bästa pris... måste förtydliga detta så ingen tror att jag utnyttjar honom 😛)
Sen fixar och donar han med det 🙏🏻
Jag har fått en ny tv av "mågen" 🙏🏻....typ dubbelt så stor som min gamla 😇....
Helt enkelt en riktigt bra helg 🥰

Sånt gör mej 
TACKSAM 
😊



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: