2021-04-07
 05:31:10

Nattjour

Nattens sovtimmar är lätträknade... har typ haft jour 😟... oros-jour....
Lämnade (motvilligt) en väldigt rosslig hostig tungandad Willis igår när jag gick av mitt kvällsskift....
...
Jag vaknade av ett ryck vid tvåtiden av en mardröm... mina gardiner hade då lyckats forma sej till en mänsklig gestalt som stod 50 cm ifrån min säng... känslan är inte trevlig 😨.
...
Nu är kl 05.04... vet inte hur många ggr jag tittat på telefonen...vet inte hur många mil mina ben har sprattlat...hur många bilar jag hört ...hur många tåg som rullat in på stationen... hör frallan snarka ute i hallen...😴
...
Jag vill så gärna underlätta...lösa alla problem med Willis...och åt "familjen"....jag kan "jobba gratis" = vara mormor varje ledig dag...jag kan tvätta...städa...vara med Wilda....vad som helst 🙌🏻
 ja jag "väljer det själv"(för tusende gången) ... för det är för mej en självklarhet... även om det gör situationen sårbar....och jag vet att "man tycker" att jag gör för mycket....men ingen kan nånsin sätta sig in i just "min situation".... nånsin ....
...
Det blir nu antar jag några dagar på "autopilot" ... det blir en ytlig andning... med ett stresspåslag... en oro... med tillhörande hjärntrötthet...innan vi vet vart "det bär" denna gång...denna gång av obeskrivlig rädsla och oro...vet inte för vilken gång i ordningen 😨
(null)

(null)



Ulrica
PUBLICERAT: 2021-04-07, 09:03:51

Hur ska du inte kunna göra allt? Håller din hand och hjälper ❤

Svar: 🤗
Lillis sundelin


Lena
PUBLICERAT: 2021-04-08, 01:23:07

🥺❤️

Svar: 🙏🏻
Lillis sundelin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: