2021-04-11
 08:01:02

Taggtråd & trötthet


Kan man bli sjuk(are) av tron att "det kan va covid-19" 😷 ?
Hade en "ledig dag" efter ett par dygn av oro... den oron som nog ingen kan föreställa sej... vilket jag såklart inte förväntar mej heller 🙌🏻
Den lediga dagen började jag känna mej sååå himla dålig... typ taggtråd i halsen, ont i huvudet, obeskrivligt trött, och en trist torrhosta....
Jag brukar inte va den som tror det värsta, men jag trodde banne mej att nu är det min (o)tur 🦠- 🤧...
Kände att jag måste göra ett test...med tanke på min lilla "kumpan" och att han precis varit dålig....och att sådana här infektioner är det sista han behöver....
"Oftast avlider dessa barn av en infektion"
Men som tur är 🙏🏻
(null)         
Inbillar mej att en trötthet både i hjärnan och fysiskt och att man blir påverkad av att både omgivningen och en själv verkligen tror så mycket, gör att hjärnan åxå "tror" 
🤔
Tog mej efter ett dygn "i kragen".. duschade... färgade ögonbrynen... och gjorde en ansiktspeeling.... ignorerar taggtråden i halsen och vipps ... kom det iaf ett "fräschare jag" fram...

Tack och lov 🥳🙏🏻



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: