2021-02-16
 21:30:50

Lägga ner...

Det är allt en del  ironi... när man sitter å tänker att " Jag lägger nog ner bloggen"  🤔... minutrar senare... kollar mailen och ser 
"Halloj du har fått en kommentar på ditt blogginlägg" 
😇
Helt plötsligt kom det lite inspiration 👌🏻
Denna ytterst lilla blogg med sina ca 20 läsare/dag... känns ju som den vore osynlig...men vipps har för mej helt okända personer hittat hit ... det är kul 🤩 och tack för ditt fina beröm 🙏🏻
🔻
Mitt dåliga minne hänger med mej ännu... så jag minns inte riktigt va jag skrev sist....😬 så risken är stor för upprepningar ....
🔻
För min del ser jag fram emot det lite mildare vädret som är på ingång ...vet att jag har många motståndare på den fronten 🙈  men nu räcker det ...
🔻
Veckan som va .... gick i firandets tecken 
Den 11:e fyllde  dottern 30 🥳 så nu är vi äntligen lika gamla 😁🙌🏻
Och den 14/2 fyllde världens finaste 7 år ....🎂🧋🍩🍪🎈🎁🎉
SJU ÅR !!!!
Tänk... på detdär informationsmötet för ca sex år sedan... fick vi "veta" att han nog troligen inte skulle "uppleva sin tvåårsdag"....
Vet inte om det är ett "mirakel" eller ett "misstag" från 👩🏼‍⚕️ ? inte själva diagnosen... men tror ju nu med facit i hand att han kanske ändå har den "seninfantila" varianten ? 
(null)

🔻
Oavsett vilket så blev det kalas... tråkigt nog i dessa tider i mindre format... men minst lika viktigt.... 🥰
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Bilderna får tala sitt eget språk 😁👌🏻
🔻
🎼 När alla vännerna gått hem... festen är slut för längesen...🎼
Precis som det ska va... så va väl hemmet rätt uppochner när festen va över 🥳🎉
Alla fina små barnen/kusiner som gärna hjälpte till att öppna presenterna.... kunde inte blivit bättre ❤️🎈
🔻
Nu blickar vi vidare...
Både jag och dottern har fått våra röntgensvar 😬 det är inte precis med glädje jag kan konstatera att vi typ har samma diagnos .... diskarna mellan kotorna har gett upp å torkat ihop .. i hennes fall bröstryggen och för min del ländryggen....
"Spondylos/ Spondylartros"
Men det braiga är ju att inget annat mer allvarligt upptäcktes 🙏🏻
Nu blir det att forska hur vi på bästa sätt kan minska att dessa skov uppkommer 
🏃🏼‍♀️🍑🍇🥦🫒🍏🏋️‍♂️🤸🏼
🔻
Kör väl på å  ✍🏻  några inlägg ändå  mellan varven .... och skriv gärna nån kommentar om du tycker nåt... kanske påpeka ev stavfel å så 👋🏻🤓👋🏻


Mariann
PUBLICERAT: 2021-02-18, 19:29:58

Glad du inte slutar med din blogg, kram på dej 😘

Svar: Tack ☺️ 🙏🏻
Lillis sundelin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: