2021-02-07
 12:08:58

Miljöombyte

Ibland känns det extra mycket att ett miljöombyte är behövligt...så denna helg åkte jag till Tompa ...ist för tvärtom 🙏🏻
Och det va helt rätt val...
🔻
På tåget...som va snudd på tomt och jag hade en helt egen kupé 👌🏻... lyssnade jag på en bra pod 
"4 Health" heter podden 🙌🏻
Avsnittet jag lyssnade på handlade om hormoner ... just detta avsnitt borde alla lyssna på för gud va mycket man inte vet om just hormoner 🙃
Tror inte jag är ensam om det....
🔻
Personligen har detta område börjat intressera mej mer och mer, kanske/troligen kan det ha med min (ringa 🤗 ) ålder att göra... då när detta fenomen börjar sätta kroppen i olag... 😬
🔻
Fick även ett medd av en kusin som brukar läsa lite här tydligen 😉👌🏻 att hon har problem med sköldkörteln... och väääldigt mycket av dom symptomen stämmer in på mitt mående... givetvis förstår jag att "livet i sej" också påverkar ....
"Underproduktion av sköldkörtelhormon"

Faktiskt..har jag nu beställt tid på VC och bett om provtagning 💉🌡🧪

🔻
Har inte bara forskat i min hälsa 😅
Har allt njutit åxå, av både sol ☀️ god mat 🥘 och dryck 🍷 ....
Även en isig promenad 😎👍🏻
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Så nu är kroppen påfylld med D-vitamin från solen ☀️ och måbrahormoner av sällskapet 👩‍❤️‍👨
Redo för en ny vecka ...med stooora händelser 🙏🏻
Dottern som fyller 30 ... 🥳🤩
Och Willis som fyller 7... 🥰🥳
🥧🧁🎂🍰🍮🍩🎁🎊🪅🎈🎉

🤗


Gittan
PUBLICERAT: 2021-02-16, 19:37:37 | URL: http://gittanstankar.blogg.se

Vilken fin blogg du har, jag har kikat runt lite. Den podden har jag också lyssnat på den är ju så bra som du säger. Jag lyssnar på hennes poddar ofta, är intresserad av kost och näring.
Jag har gått en utbildning till kost och näringsrådgivare nyligen. Ha en bra kväll.

Svar: Va roligt att du tycker så 😇 tack så mycket 🙏🏻
Lillis sundelin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: