2021-02-23
 16:42:51

Njuter đŸ™đŸ»

En försmak om vĂ„ren hĂ€lsar pĂ„ đŸ™đŸ» tack och amen sĂ€ger jag... trots att flera av mina "nĂ€rmaste" inte hĂ„ller med mej đŸ„¶ utan vill fortsĂ€tta njuta av skid och skridskoĂ„kning...
Men idag va kĂ€nslan till min fördel ☀ och +10 det blev en lĂ„ng promenad för mej och min lilla kumpan đŸ‘ŠđŸŒ
SĂ„Ă„Ă„ skönt đŸ™ŒđŸ»
1 timme och 50 minuter trampade vi runt.... vet inte varför det Ă€r sĂ„ viktigt med dendĂ€r tiden... eller lĂ€ngden pĂ„ en promenad  đŸ€” ingĂ„r vĂ€l i mitt störda jag att allt mĂ„ste mĂ€tas i prestation ...
NĂ„t som jag dĂ€remot inte klarar lĂ€ngre Ă€r att gĂ„ fort ... dĂ€r gĂ„r det inte att kompromissa... bara att lunka i sakta mak  đŸ˜‡
đŸ”»
Det sköna med att vara ute lĂ€nge Ă€r att man blir sĂ„ skönt trött och lite frusen ett tag efterĂ„t ... sĂ„ efter promenaden och lite matintag  har vi nu placerat oss pĂ„ en varsin soffhalva .. đŸ€—
(null)

đŸ”»
Lite kaffe till mormor đŸ‘”đŸŒ och lite medusin till prinsen đŸ‘ŠđŸŒ...
(null)

đŸ”»
Å denna kaffemaskin đŸ™đŸ» kan va  ett av mina bĂ€sta köp (och jag har gjort mĂ„Ă„Ă„Ă„Ă„nga mindre bra köp kan jag lova 😅)
Senseo 3 i 1 đŸ‘ŒđŸ»

Ja ... det fĂ„r rĂ€cka sĂ„ för idag... hade mer i hjĂ€rnan men ser sĂ„ dĂ„ligt med linserna i sĂ„ det blir sĂ„ mycket att "redigera"  đŸ˜„



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: