2021-01-26
 08:18:34

-8* å halvklart...

Tisdag ....
Det är morgon... vi motionerar igång lungorna... mycket slem som behöver komma upp efter nattens sömn....
Näää det är inte  🦠 ....
För vissa är det vardag ... utan virus ....
Efter att ha övat några år är man snabb som blixten å kastar sej över den berömda slemsugen....
🥶
Minus 8* ... griskallt ute, denna årstid är inte den jag glänser som mest... 😇
Tror på allvar att jag lätt skulle kunna bo där solen och värmen är "vardag"....
☀️🙏🏻
Snart har vi avverkat en månad på det nya året... gode Gud måtte det bli bättring på denna pandemi 😷....
Vill boka resa...vill boka spa...vill kunna göra vad jag vill...vill hälsa på...
Eller ? Är det som vanligt...skulle jag gjort allt detta utan pandemi...🤔
Minns när jag var som värst i kroppen/höften ...då satt jag å snudd på planerade att börja "klättra i berg"😬.... är det inte lite så att ju mer omöjligt det är desto mer "vill vi" ??
👩‍❤️‍👨
En Tomashelg är just avslutad... god mat å dryck..godis... umgänge...luktar gott...sällskap...skidåkning (iaf på tv)...lite kalas...
Det känns på nåt vis tommare varje gång han åker hem...samtidigt som det slår mej....
"Kommer jag nånsin kunna/vilja/orka bo ihop"
🙄😬🤭
Jag upptäcker att jag blivit bekväm i min ensamhet...den som ja ibland hatar som pesten.... 10 år... har jag bott själv, det är ganska lång tid...man hinner skapa många (o)vanor..... 
🌖
Nu sipprar dagen in genom fönstret... och vi ska fånga ännu en 🙌🏻
Lillasyster är inte på toppenhumör idag 😬 och påklädningen blir lite av en maktkamp....
hör vi....vi som halvsitter under täcke och filt och värmer upp oss #willisåmormor
👦🏼👵🏼
Ett 14 timmars pass på schemat... inga stora planer... 
Först fånga lite mer slem .... 
om 19 dagar fyller du sju ....🥳🥰
(null)





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: