2021-03-06
 16:11:32

Bakslag....

Bliv vansinnigt less på denna smärta ... varit "bra" ett längre tag och då även full av inspiration till det mesta...
Men ... så fort jävulskapet (Spondylos) återkommer ramlar jag som i en avgrund ..  och med mej i fallet drar jag inspirationen ... sen ligger vi där å krälar tills det vänder 😑....
Extra trist när det händer precis när Tomas ska komma hit... då när jag vill vara pigg och glad men ist blir typ irriterad och trött ...
Rätt säker på att mitt återfall beror på mina +15 kg .. på 6 månader 🥶... och att jag dom senaste dagarna "gjort för mycket" vilket är en hårfin balansgång ... 
Gjorde ett tappert försök  på vc att be om aningen starkare värktabletter än Alvedon 💊... men fick till svar " -Ta en ibuprofen samtidigt " känns som ett hån då  knappt morfin gör nån nytta ....🙄... så trist då jag aldrig på mina 51 år  & 7 månader bett om nåt starkare 😒....

Jag måste fan ha rekord på viktpendlande ... önskar jag hade rekord på nåt bättre...
🤦🏼‍♀️
Undrar om jag nånsin kommer komma överens med denna krop ....
😳

Som tur är är han väldigt tålmodig så ist för att klaga på att jag klagar hjälper han såklart till med allt 🙏🏻.... 
så idag "fick" han tvätta min bil 🤗
(null)

(null)

Hoppas att resten av halvan av helgen blir bättre.... 😬




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: