2021-03-02
 10:00:47

Min månad 🙏🏻

Den är här nu ... min månad 😇 jag kallar den "vårmånad".... ljuset, den bara asfalten, temperaturen, vårskorna, den tunna scarfen istället för den tjocka grovstickade som täcker halva överkroppen och ansiktet ....
Halleluja 🤩
Jag är inte så korkad så jag inte fattar att det antagligen kommer bakslag som nockar mej... tillfälligt 🥴🥊
Men jag vet att det är nära nu och det lyfter mej i vilket fall ...
🔻
Helgen som var gick i hundra knyck...från 06.30 på fredagen till söndag runt 18snåret...
Barnbarn... bonusbarnbarn ... syskonbarn har förgyllt min helg 🙏🏻
I fredags skulle (bonusbarnbarnet) Albin sova här ... och när Wilda fick nys om detta va det bara att be henne packa en dag tidigare....
Lite nördig får man vara ...iaf nån stund 😇

Att barn gör som man själv gör är då väldigt uppenbart i detta fall 😂
Ordning och reda .... iaf på sminkbordet 😂
(null)


Såklart har Willis åxå hängt med oss i helgen... iaf delar av den ...
Han lyssnar och har fullt sjå med alla ljud och händelser runt honom 😇🥰

På lördagen skulle min systers barn komma... men den yngsta hade lite å stå i hemma då hon skulle måla om i sitt rum så det blev "bara en" som kom .... 🙏🏻🥰
Wilda va i himmelriket som blev ompysslad av en Alva med en ängels tålamod 😍
🥰👌🏻

Vi har fikat ätit pratat ... tjatat 🤭😜... sullat...skrattat ...
Så skönt och välbehövligt... 🙏🏻
Jag och Alva hann en sväng till Ikea åxå ...
När vi kom ut till bilen spelades "The rose 🌹 " med Bette Midler... på radion....  ödet ???  🙄
Den låten spelades i en kyrka för 13 år sedan... när flickornas mamma begravdes  💔
Jag frågade om hon kände igen/visste vilken låt det var... å det gjorde hon ❣️
🔻
Det är så orättvist... flickorna är i år 17 & 15 år och nu om nånsin (såklart alltid) behöver sin mamma  som mest....
" - MARIE ...Du kan vara stolt över din fina flickor, dom är snälla fina artiga hjälpsamma ... empatiska fantastiska på alla vis ... dom är olika ... men i grunden ändå lika... precis som du önskade"
Dom får ta tuffa fajter i livet och tvingas va starkare än va man borde behöva som tonåringar....

🌹



Ulrica
PUBLICERAT: 2021-03-02, 23:52:42

❤❤❤ nu värker hjärtat

Svar: 💖
Lillis sundelin


Anette
PUBLICERAT: 2021-03-04, 13:09:38


Svar: 🙏🏻
Lillis sundelin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: