2021-03-25
 07:32:24

Tiiiidigt

Varför vaknar man kl fem när man är ledig 🙈
Jag har väl iofs aldrig i mitt liv varit en sjusovare... eller jo det är väl just det jag har/är ... dvs jag vaknar typ då. 😇
Nattens s.k sömn har väl sina förklaringar om man tänker på föregående inlägg...
Willis har höjt "beredskapshjärnan" dom senaste dagarna då han krånglar lite med host/andningen ... 
Hjärnan jobbar för högtryck... 🤯
Men medans jag sitter med min kaffekopp ☕️ 
Ligger den lilla..ute i hallen 
(null)
Och snarkar 💤 som en vuxen karl 🤓
(såklart vakna han nu när jag skulle fota)

Det ser iaf ut att bli en fin dag ....
(null)

Förresten... denna månad verkar jag bli rik 🤑 eftersom jag fick en hyra som är helt ok ✅ 
Antar att glädjen inte blir så långvarig 🤓



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: