2021-05-17
 07:14:21

Det va ett tag sedan....

Som för dom flesta "rullar det på" ....🦠-👿 styr ju rätt bra ännu, och än så länge ser det ut som vaccinet för egen del ligger långt fram i tiden... vilket övergår mitt förstånd med tanke på "jobbet".....
Det braiga är att snart är både mor å far fullvaccinerade 💉 💉 
...
Det är måndag... helgen har varit bra🥳... i fredags åkte jag och Tompa till en kompis där det skulle "smakas av lite rom".
Det blev väldigt lyckat 🤪🤣 mååånga skratt ...musik på hög volym... diskussioner och lite väl mycket av dessa 40%-iga drycker 🥳🥴... och en hel del andra dryckenskaper ....så lördagen blev väääääldigt lugn kan jag säga 😇
Det är tur att det är sällan det partajas nu för tiden....det tar tid att "bli människa" igen 😊
...
Ny vecka ny planering....
Börjar veckan med ett 06.30-20.30-pass
En stor kaffe till mormor i väntan på att min lilla kumpan vaknar 🥰
Ett (lite i mitt tycke makabert) tandläkarbesök står på agendan för lilleman....ni får veta varför så småningom... 🦷🦷🦷🦷.....
Sen blir det kalas för bonusbarnbarnet Albin som blir tonåring idag 🥳🎂🎁🎉
Får se hur mycket/länge "vi" orkar ..... 🙃




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: