2021-05-26
 07:19:04

Tanketid....

Dessa tidiga mornar... då när mitt pass startar 06.30... då verkar hjärnan vara full med tankar 💭 
Det har varit några såna arbetspass senaste tiden ... och därmed mycket tankar....
Jag har gjort några inlägg som jag senare raderar.... vet inte riktigt varför 🤷🏼‍♀️
Är väl min känsla att bli "bedömd"....
...
Har släppt lite onödig oro... bara genom att backa i mitt beslut att  byta bil... jag har jue en som duger gott och väl för mina minimala mil... 🚗💨
Ett annat orosmoln är nog mitt återbesök på ätstörningskliniken... den 2/6.... tom inför det tänker jag : "Fan då måste jag väga mej... och jag väger säkert mer nu än 2018 när jag klev in där för första gången... vad ska dom tro...tom inför dom känner jag mej kass som inte gått ner nåt"....
Trots att jag i sept  2020 nådde min s.k "målvikt" på 65 kg .... infann sej inget lugn av det heller 😏 så vad är det egentligen man/jag 🤦🏼‍♀️ strävar efter..... jag önskar jag visste... jag önskar jag hittar mitt lugn.... en vacker dag 
🙏🏻
...
Idag är det onsdag.... och idag kommer min Tompa.... några extra dagar 😊 lite xtra lyx.... lite spa 🧖‍♀️ lite massage 💆‍♀️ god mat 🥘 god dryck 🍷 och bada/ basta .... bara "vara" ser sååå fram emot det 👩‍❤️‍👨

Ska försöka att inte radera detta .... 🙃


Ulrika
PUBLICERAT: 2021-05-26, 07:50:37

Heja! Till att inte radera! 🙌

Svar: Haha 😆 dagen är inte slut ännu
Lillis sundelin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: