2021-11-24
 08:32:08

Mersmak…

Gårdagen (tisdag) gav energi och mersmak 🙏🏻
Har på senare tid/år blivit en hejare på att sova länge på morgonen 🙈… vet inte direkt om jag tycker det är en fördel ….
Slog iaf upp mina blå 👁 👁  strax före nio och ja för mej är det sent 😇
Bara att bege sej upp gnugga sej lite i ögonen sen en vända med pissenisse 🐶….
***
Det stod "lunchdejt" på agendan med en mycket god vän 🤗
Väl efter den inmundigats blev det en tur till kupolen för att leta vinterjacka till henne…nöjda med våra inköp skildes vi åt….
Jag fortsatte min tur mot 1.5 timmes massage 💆‍♀️….
Helt gudomligt skönt, hon va verkligen en klippa, precis lagom , kände verkligen varenda "problemområde" .. ja det är inte så svårt kanske eftersom jag har ont typ från topp till tå 🤓….. inget onödigt prat….
Längesen jag kände mej så avkopplad på så kort tid 🙏🏻
***
Kände mej så pigg efteråt så det blev en längre promenad med doggen, en städvända i  lägenheten..tvätt.. renbäddning … och lagom till lite husfruar på tv , mys under värmefilten med en kopp te 🫖 
Idag (onsdag) vare däremot ingen sovmorgon…
05.20 🥳 …bara att studsa upp för att infinna sej på plats 06.30 🙃…
(null)
Lite kaffe å kattmys är minsan ingen dålig start på dagen 🥰

Willis somnade om … 😴

Det finns risk för lite kattjat ett tag 😂 men han är ju såååååå söt lilla Samson 😻
(null)


Ikväll vankas det 🌮 med mina båda "barn"🙏🏻
👦🏻👵🏼👩🏻
❤️❤️❤️


Ulrika
PUBLICERAT: 2021-11-30, 06:53:01

Tack för hjälpen med jackan 🤗

Svar: 🥰👌🏻
Lillis sundelin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: