2021-11-23
 10:29:01

Tack 🙏🏻

Fått så många fina gensvar på mitt förra inlägg…❤️
Här är ett av dom … 
(null)
Tack fina systeryster…🥰🙏🏻
( Vill tillägga att hon bad om ursäkt för att autocorrect va med och 👻👻👻)
***
Är absolut inte ute efter nåt tävlingsresultat i flest "likes" eller att bli överöst med fina ord…
Och kräver verkligen aldrig att man ska förstå det liv jag lever…
***
Har tänkt en del på sista tiden att jag knappt "vågar tycka om" längre…för jag är så fruktansvärt rädd för att "mista"…
Tror det gör att man isolerar sej ännumera.
Såklart förstår jag grunden till det hela…
***
Iallafall så kan jag medd att Willis är på god väg till sitt vanliga jag igen… 🙏🏻
Och det ger mej som alltid en energikick… och samtidigt en trötthet som är svår att beskriva…
Känns lite som att värmeväxla från -40*🥶 till +50* 🥵 …. Det kräver en del energi och elräkningen blir skyhög  ….

(null)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: