2008-11-24
 21:22:07

Skäll skäll skäll....

Åjåjåjåj !
Har ni inget annat att göra än att kolla allas bloggar ? Flåt då om man råkat va lite inaktiv ett par dar då....
Men va finns det för kul och skriva om när alla bara snorar och snörvlar, hur sjuk min man är kanske ?
stackarn han är så förkyld förstår ni.....för det gör ni väl, ni kan väl förstå mej i allafall (hoppas)

Jodå lite kul händer det väl ändå, va ut på en krogrunda faktiskt i lördags med mina nya arbetskamrater.
Började kvällen med att sjunga singstar och äta tacos, och lite dricka till då kanske....
Sen va vi på discobowling coolt !!! Har faktiskt träningsvärk i armen i dag,( I HELA KROPPEN FAKTISKT )
kan det va så att man börjar bli för gammal för nattliga aktiviteter, "man" blir ju j-ligt bra på att dansa också
när man fått lite innanför västen liksom................


Nu får ni hålla till godo med dessa rader, hoppas ni kan klara er ett tag, föresten bowla är riktigt kul så om nån vågar sej på en utmaning så är jag med !!!


Lotti
PUBLICERAT: 2008-11-25, 17:22:18

Äntligen


alexandra
PUBLICERAT: 2008-12-03, 21:59:42

haha, jag vet! men jag fick damp igår, så jag bara stängde ner de! ska fixa till det nu!


Åsa
PUBLICERAT: 2008-12-04, 19:12:15 | URL: http://kransbackens.se

Hej!!

Kul att du bloggar då kan jag ju se vad ni har för er!!

ska oxå prova bowling någon gång!!

nu ska jag åka och jobba ha det så bra// kramar vi i Gopa


Lotti
PUBLICERAT: 2008-12-04, 19:14:36

Snyggt! Skriv nåt nytt mä ;-)


lena
PUBLICERAT: 2008-12-04, 19:30:00

Tjoho..visst var det kul att bowla..måste vi göra om igen..syns på jobbet!!!


Mia
PUBLICERAT: 2008-12-04, 19:39:40 | URL: http://mizzmias.blogg.se/

Snygg blogg ;) fin bild på dig..Hörde av Anna att hon fotat dig idag ler kram Mia


Emma
PUBLICERAT: 2008-12-04, 21:25:28

Jag är alltid med på en bowlingrunda om du vill/törs utmana mig!! =)


Johanna Edman
PUBLICERAT: 2008-12-05, 12:01:27 | URL: http://lillisvera.blogg.se/

Va roligt att läsa din blogg,det var skit kul att gå ut å dansa å spela bowling, hänger gärna på att utmana dig på bowling, Vi hörs.. kramar/ Johanna



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: